STANOWISKO:  specjalista ds. promocji wydawnictw cągłych UŁ

Godło narodowe

specjalista ds. promocji wydawnictw cągłych UŁ

Utworzono: 11.01.2023, 14:20:08 Zmodyfikowano: 11.01.2023, 14:20:08

Informacje

Miejsce pracy: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Stanowisko: specjalista ds. promocji wydawnictw cągłych UŁ Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 11.01.2023 od godziny 00:00 Termin składania CV: 25.01.2023 do godziny 23:59

Opis stanowiska

  • Planowanie i prowadzenie działań na rzecz upowszechniania publikacji naukowych i popularnonaukowych Wydawnictwa UŁ
  • Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
  • Współpraca z mediami tradycyjnymi w zakresie kampanii promocyjnych
  • Współpraca z ośrodkami kulturalnymi i instytucjami działającymi na rzecz promocji nauki
  • Organizacja konferencji, spotkań autorskich, spotkań promocyjnych
  • Koordynowanie współpracy z firmami realizującymi zlecone czynności promocyjne
  • Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku Uniwersytetu Łódzkiego i Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego

Profil kandydata

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

ogłasza konkurs na stanowisko

specjalisty ds. promocji wydawnictw UŁ

w wymiarze pełnego etatu

Zadania

  • Planowanie i prowadzenie działań na rzecz upowszechniania publikacji naukowych i popularnonaukowych Wydawnictwa UŁ
  • Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
  • Współpraca z mediami tradycyjnymi w zakresie kampanii promocyjnych
  • Współpraca z ośrodkami kulturalnymi i instytucjami działającymi na rzecz promocji nauki
  • Organizacja konferencji, spotkań autorskich, spotkań promocyjnych
  • Koordynowanie współpracy z firmami realizującymi zlecone czynności promocyjne
  • Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku Uniwersytetu Łódzkiego i Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego

Oczekiwania wobec Kandydatów

  • Wyższe wykształcenie
  • Doświadczenie zawodowe związane z pracą w marketingu i promocji
  • Znajomość branży wydawniczej, zasad promocji książek naukowych i popularnonaukowych
  • Znajomość metod marketingu internetowego
  • Znajomość zasad kreowania przekazu medialnego dostosowanego do wybranej grupy odbiorców
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność, zdolności negocjacyjne

Dokumenty aplikacyjne

  • Życiorys
  • List motywacyjny z uzasadnieniem i krótką prezentacją doświadczeń zawodowych

Oferty prosimy składać mailowo na adres marcin.fratczak@uni.lodz.pl lub w Sekretariacie Wydawnictwa UŁ (ul. Matejki 34A,90-237 Łódź, tel. 42 235 01 65; 42 635 55 80) w terminie 21 dni od daty ogłoszenia.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie
  • Doświadczenie zawodowe związane z pracą w marketingu i promocji
  • Znajomość branży wydawniczej, zasad promocji książek naukowych i popularnonaukowych
  • Znajomość metod marketingu internetowego
  • Znajomość zasad kreowania przekazu medialnego dostosowanego do wybranej grupy odbiorców
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność, zdolności negocjacyjne

Dane kontaktowe

Telefon: 42 635 55 80

Informacje o publikacji

Informację utworzył: Aneta Antczak
Informację opublikował: Aneta Antczak
Data wytworzenia: 11.01.2023 | 14:20:08
Data publikacji: 11.01.2023 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2023 | 14:20:08

Rejestr zmian

Brak wyników