specjalista ds. promocji wydawnictw cągłych UŁ
Utworzono: 11.01.2023, 14:20:08 Zmodyfikowano: 11.01.2023, 14:20:08
Informacje
Miejsce pracy: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Stanowisko: specjalista ds. promocji wydawnictw cągłych UŁ Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 11.01.2023 od godziny 00:00 Termin składania CV: 25.01.2023 do godziny 23:59Opis stanowiska
- Planowanie i prowadzenie działań na rzecz upowszechniania publikacji naukowych i popularnonaukowych Wydawnictwa UŁ
- Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
- Współpraca z mediami tradycyjnymi w zakresie kampanii promocyjnych
- Współpraca z ośrodkami kulturalnymi i instytucjami działającymi na rzecz promocji nauki
- Organizacja konferencji, spotkań autorskich, spotkań promocyjnych
- Koordynowanie współpracy z firmami realizującymi zlecone czynności promocyjne
- Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku Uniwersytetu Łódzkiego i Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Profil kandydata
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ogłasza konkurs na stanowisko
specjalisty ds. promocji wydawnictw UŁ
w wymiarze pełnego etatu
Zadania
- Planowanie i prowadzenie działań na rzecz upowszechniania publikacji naukowych i popularnonaukowych Wydawnictwa UŁ
- Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
- Współpraca z mediami tradycyjnymi w zakresie kampanii promocyjnych
- Współpraca z ośrodkami kulturalnymi i instytucjami działającymi na rzecz promocji nauki
- Organizacja konferencji, spotkań autorskich, spotkań promocyjnych
- Koordynowanie współpracy z firmami realizującymi zlecone czynności promocyjne
- Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku Uniwersytetu Łódzkiego i Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Oczekiwania wobec Kandydatów
- Wyższe wykształcenie
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w marketingu i promocji
- Znajomość branży wydawniczej, zasad promocji książek naukowych i popularnonaukowych
- Znajomość metod marketingu internetowego
- Znajomość zasad kreowania przekazu medialnego dostosowanego do wybranej grupy odbiorców
- Umiejętności analityczne
- Komunikatywność, zdolności negocjacyjne
Dokumenty aplikacyjne
- Życiorys
- List motywacyjny z uzasadnieniem i krótką prezentacją doświadczeń zawodowych
Oferty prosimy składać mailowo na adres marcin.fratczak@uni.lodz.pl lub w Sekretariacie Wydawnictwa UŁ (ul. Matejki 34A,90-237 Łódź, tel. 42 235 01 65; 42 635 55 80) w terminie 21 dni od daty ogłoszenia.
Wymagania
- Wyższe wykształcenie
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w marketingu i promocji
- Znajomość branży wydawniczej, zasad promocji książek naukowych i popularnonaukowych
- Znajomość metod marketingu internetowego
- Znajomość zasad kreowania przekazu medialnego dostosowanego do wybranej grupy odbiorców
- Umiejętności analityczne
- Komunikatywność, zdolności negocjacyjne
Dane kontaktowe
Telefon: 42 635 55 80
Adres e-mail: marcin.fratczak@uni.lodz.pl
Informacje o publikacji
Informację utworzył: Aneta Antczak
Informację opublikował: Aneta Antczak
Data wytworzenia: 11.01.2023 | 14:20:08
Data publikacji: 11.01.2023 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2023 | 14:20:08
Rejestr zmian
Brak wyników