STANOWISKO:  asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Godło narodowe

asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Utworzono: 03.07.2023, 00:00:00 Zmodyfikowano: 21.09.2023, 09:37:26

Informacje

Miejsce pracy: Katedra Ekonomii Instytucjonalnej i Mikroekonomii Stanowisko: asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 03.07.2023 od godziny 00:00 Termin składania CV: 31.08.2023 do godziny 23:59

Opis stanowiska

FORMULARZ DLA OGŁOSZENIODAWCÓW

Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Ekonomii Instytucjonalnej i Mikroekonomii

Miasto: Łódź

Stanowisko: asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Dyscyplina naukowa: ekonomia i finanse

Data ogłoszenia: 3 lipca 2023

Termin składania ofert do: 31 sierpnia 2023

Link do strony uczelni: www.uni.lodz.pl

Dodatkowe informacje: Zgłoszenie na konkurs należy dostarczyć na poniższy adres lub przesłać mailowo:

Katedra Ekonomii Instytucjonalnej i Mikroekonomii

Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ

ul. Rewolucji 1905r. nr 41 (pokój A424)

90-214 Łódź Adres e-mail: dominika.sobczyk@uni.lodz.pl

Telefon kontaktowy: +48 42 6355158

Słowa kluczowe: konkurs na stanowisko asystenta, nowa ekonomia instytucjonalna, nadzór korporacyjny, ład akademicki, partycypacja pracownicza

Opis:

Kandydat na ww. stanowisko powinien spełniać wymagania art. 113 i art. 116 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz Statutu Uniwersytetu Łódzkiego.

• posiadać dyplom co najmniej ukończenia studiów wyższych magisterskich na kierunku ekonomia, finanse lub pokrewnym lub być słuchaczem Studiów Doktoranckich/uczestnikiem Szkoły Doktorskiej z zakresu ekonomii i finansów,

• znać biegle język angielski (wskazany certyfikat) i polski,

• posiadać udokumentowany dorobek naukowy z problematyki nowej ekonomii instytucjonalnej, nadzoru korporacyjnego, ładu akademickiego, partycypacji pracowniczej, przedsiębiorczość akademicka, ekonomia polityczna, ekonomia behawioralna.

• wykazać gotowość do podjęcia zatrudnienia w UŁ jako podstawowym miejscu pracy.

Osoby przystępujące do konkursu powinny złożyć podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora UŁ, wraz z wymienionymi poniżej załącznikami:

- kwestionariusz osobowy, oświadczenia i promesa dostępne na stronie internetowej Uniwersytetu Łódzkiego https://www.uni.lodz.pl/kariera

- kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,

- CV,

- wykaz dotychczasowego dorobku,

- dokumenty potwierdzające odbyte szkolenia, kursy i posiadane certyfikaty (w tym językowe); w przypadku braku certyfikatów oświadczenie dotyczące stopnia znajomości języków obcych (podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany),

- opcjonalnie - opinię z ostatniego miejsca pracy.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 14 września 2023

Zastrzegamy sobie prawo przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi osobami.

Wygranie konkursu nie gwarantuje zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim.

Dyscyplina nauki

ekonomia i finanse

Słowa kluczowe

konkurs na stanowisko asystenta, nowa ekonomia instytucjonalna, nadzór korporacyjny, ład akademicki, partycypacja pracownicza

Data rozstrzygnięcia konkursu

14.09.2023

Wyniki konkursu

Dane kontaktowe

Osoba koordynująca: Zgłoszenie na konkurs należy dostarczyć na poniższy adres lub przesłać mailowo:Katedra Ekonomii Instytucjonalnej i MikroekonomiiWydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁul. Rewolucji 1905r. nr 41 (pokój A424)90-214 Łódź Adres e-mail: dominika.sobczyk@uni.lodz.plTelefon kontaktowy: +48 42 6355158Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 14 września 2023Zastrzegamy sobie prawo przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi osobami.Wygranie konkursu nie gwarantuje zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim.
Telefon: 42 635 51 58

Informacje o publikacji

Informację utworzył: Beata Bugajska
Informację opublikował: Beata Bugajska
Data wytworzenia: 03.07.2023 | 00:00:00
Data publikacji: 03.07.2023 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 21.09.2023 | 09:37:26

Rejestr zmian

Brak wyników